Oh Oh! I’m in trouble.

Måste städa!!!!

Snart kommer mina roomies hem och det ser ut som helvete här. Åh, vad jag längtar tills jag opolitisktkorrekt har anställt en städerska så att jag slipper städa. Suck.

Medans jag slavar med disken så kan ni få njuta en av de roligaste låtarna från 90-talet. Jag minns att jag under tidigt 90-tal hade Shampoos ”Trouble” i min freestyle och att jag kände mig sådär ungdomligt rebellisk när den dök upp på mitt blandband. En grupp som borde gått ett bättre öde till mötes, inte för att de var så jävla bra, utan för att de typ är Anti-SpiceGirls.

Lookilooki

/Balsam Boy

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 svar

  1. Den låten hade jag nästan glömt bort. Som 8-9-åring stod jag och sjöng med till den framför spegeln, säkert 20 gånger varje dag snurrade den där Absolute Music skivan på repeat. På den tiden gjorde jag min första föreställning, Elvira Madigan på Malmö Stadsteater och var helt övertygad om att jag skulle bli en stor stjärna och därför var tvungen att öva. Ojoj, vilken nostalgi!

  2. Nostalgi var ordet! =)

Kommentera

