Alla vet att alla vet att alla gör det

Jag har tänkt på sex.

Världens populäraste hobby. Till och med förr.

Jag minns min mors samling av fallos-symboler som hon hade i ett vitrinskåp i vardagsrummet. Där förvarade hon sina elfenbenssnoppar och marmorkukar tillsammans med de snuskiga glasunderläggen med gammal grekisk porr på. Det var kvinnor med män, män med män, kvinnor med kvinnor, ja ni know the drill. När man är liten så var det där helt fascinerande och jag brukade smyga dit och glutta på underläggen när inte mamma såg. Jag kunde inte tro att de verkligen hade gjort alla de där grejerna på den tiden. Det var ju samma saker som jag hade sett på tv1000 under julhelgerna när man fick den årliga gratis-titten. Jag smög upp efter att morsan hade gått och lagt sig och satte ljudlöst på tv:n och tittade på porr så tyst jag bara kunde. The same shit. Bara inte med rörlig bild. Men samma grejer.

Men det verkade nästan lättare då. Det verkade mer naturligt att bejaka sina lustar. Om någon säger nuförtiden att de är lagd åt det ena eller det andra hållet så ska det med en gång kategoriseras och analyseras. Befinner man sig i fel land eller i fel sällskap så råkar man illa ut och bejakar folk sina lustar så är de perversa eller avvikande. Onormala.

Förr verkade alla bara vara. Avslappnat lixom.

Jag checkade in lite antik porr. Moraltanter, titta bort!

Antik Porrklocka och en Kukhäst

Fresk och Skulptur

Och lite queer

Shit my god, de baatade dom med.

/Bobby Dimotoklos

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

2 svar

  1. Vad kallas det när man tänder på antik porr?

    (vänta nu… det var inte därför jag pluggade historia i ett och ett halvt år?)

  2. Jaha, det där vitrinskåpet med snorrar förklarar ju en del liksom…..

Kommentera

