Bakfull

Vem sket i min mun????

/Bobholisten

Andra bloggar om: , ,

11 svar

  1. Jag undrade detsamma i morse.
    Nu var jag inte bakfull. Men ändå.

  2. Antagligen Bajstrollet. Han (eller hon?) är en elak liten filur som ingen känner, men som alla har råkat ut för. Ingen vet vad han gör på dagarna, men på nätterna åker han runt och bajsar i folks munnar. Ibland häller han även på stora mängder WC-anka, som man kan tro ska ha en uppfräschande effekt, men som bara gör att man blir uttorkad i munnen…

    Han hälsade på mig förra helgen. Antagligen använde han WC-anka med gammal bäst-före-datum, för jag blev alldeles illamående och ynklig efter hans besök!

  3. Ja visst är det läskigt att nån ibland lånar ens mun för att käka bajs?

  4. Det var Du..och va glad för det:) Kunde ju varit den välkände bajsmannen.
    Va sedan glad över att du inte vaknade med JAKE just idag;)

    pam gillar dig även som Bajs

  5. Jag är lessen Bobban, men det var nog du själv.

    Varför tycker man, att man inte behöver borsta tänderna innan man går och lägger sig efter en krogkväll? På vardagkvällarna hör man ju alltid mammas röst i huvet. Men när man är full å go då vågar man trotsa mamma. Det är då man får äta skit dagen efter

  6. Pfft!
    Jag borstar alltid tänderna!
    Även när jag festat och e full.

  7. off topic men lite smicker.. dina tänder skulle kunna få vilken skittändkräm att sälja guld. bobby the tand model;)

    Pam

  8. Äsch. *fladdrar med ögonfransarna*
    tack!

  9. någon la av en riktigt stor smaskig bajskorv i min mun i natt.. svalde och somnade bara om..

  10. jag undrar varför det luktar illa når mann bakis bajsar dagen effter det går knapt att skita klart det är löst ocså

  11. Do you mind if I quote a several of
    your posts as long as I provide
    credit and sources returning to your weblog:
    https://bobbysbacon.wordpress.com/2007/03/23/bakfull/.
    I most certainly will aslo be certain to give you the appropriate
    anchor
    text hyperlink using your webpage title:
    Bakfull | Bobbys Bacon. Please be sure to let me
    know if this is acceptable with you. Thanks alot 🙂

Kommentera

