Bögklubb

Ok.

Två föreställningar har avverkats och jag e lite mör.

Nu ska jag ta med Herr Redhe-Nord på lite gaywatching i Malmö stad. Vad jag väntar mig är samma glittriga fjollor som jag såg ute sist (ca 3 månader sen) jag var ute i Malmö, bara att de kommer ha bytt kläder. Med varann…

Bögar i Malmö är så cheezy. Ingen stil. De har fastnat i nån 90tals glamour-gala-stil som inte ens var snyggt när det begav sig. Men vem vet, I might get lucky!

Wish me luck!

Eternal love, here I come.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 svar

  1. Jag hoppas du vaknade upp med en liten smal glitter bög i sängen vid namn KIM! Det är du värd!!!

    Puss puss på kinden.

  2. Fuck off!

  3. U guys are nasty bastards,

  4. I am always looking online for tips that can facilitate me.
    Thank you!

Kommentera

