Bad bögblogger

Förlåt.

Jag har varit en dålig bloggare i ett par dagar. Men så e jag ju bög oxå, och vi är ju inte att lita på!

Det har varit lite mycket. 5 föreställningar under loppet av 72 timmar. Suck. Jag har så ont i min kropp att det kan liknas med den där gången när jag hade ett one-night-stand och mitt anus sprack.

Kära Bullen!

Jag är en bög på 26 jordsnurr som har ett problem. Mitt anus har spruckit. Det gör asont och jag vet inte vad jag ska göra?! Jag har försökt med plåster och tops, men det funkar inte. Jag känner mig så ensam. Det finns ingen jag kan prata med. Inte ens den där muskelknutten med sängkammarblicken som spräckte det. Jag sa inget till honom, utan bet ihop. Bokstavligt talat. Och säg inte att jag ska prata med nån vuxen. Dom vill bara ligga med mig. Alla vill utnyttja en naiv musikalartist utan kräkreflexer som jag. Jag förbannar mitt fagra utseende! Fan!

*slänger med håret*

Snälla, vad ska jag göra? Jag är så förvirrad… Och öm.

Mvh

”Villrådig”

Eller nått. Allt som står ovan är lögn. Nästan.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

8 svar

  1. Det här var kanske mer än en del ville veta…..

  2. Hahaha… yeah right! Vilken del skulle vara lögn? Att du förbannar ditt fagra utseende möjligen. 😀

  3. Ha ha. Jag var inne på samma linje som Fred, fast tvärtom: är det ditt fagra utseende som är sanningen, och allt annat lögn…?

    Och spruckit? Vad betyder det…?

  4. Hallå. Jag skulle precis äta chokladtårta som jag bakat alldeles själv och allt. Tack så hemskt mycket…

  5. Hej Bobby.
    Jag vet att det kan vara svårt att prata med någon vuxen. Men jag tror att det bästa du kan göra är att göra det i alla fall! Eller så kan du ringa till en hjälptelefon som har öppet dygnet runt.
    Den kallas ”svartavapendragare” och finns ALLTID där för dig.
    Där kan du prata med andra män som också fått sin röv-fitta spräckt! Du kan vara helt anonym och allt du säger stannar mellan dig och din samtalspartner.
    Mvh
    NordNegern

  6. Ps. Fan vilken HOT bild du har hittat!!!! Ds

  7. Hahaha!
    Tack NordNegern. Det ska jag göra.
    Nu känns allt bättre.
    🙂

  8. Men observera att det INTE är killen som skrivit brevet som är med i filmen! 😉

Kommentera

