17 kilo

Så mycket hade jag i övervikt när jag skulle checka in på Bromma i förmiddags. Och det var bara en liten smutt av alla kilos som måste förflyttas från Malmö till Stockholm. Suck!

Ces´t la vie!

Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag och sen hem för att nana så att Bobby är pigg och glad imorgon när TANDLÄKAREN SKA MASAKERA MIN MUN!!! AAAAHHHH!

Dagens värsta:

Jag har idag betalt räkningar för 24.000 kronor. Jag måste nog se över min levnadsstandard lite. Jag har ju bara en etta på kungsholmen. Inga jetplan, inga dyra bilar. Ekonomisk konsult sökes, helst med grova armar och skäggstubb! Typ som han här.

Dagens bästa:

Jag e helt och fullkomligt förälskad i min lägenhet. Den e så fucking väldigt fin!

Nä, middagslur och sen lite piffa så e man redo för middag.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 svar

  1. Vi hade blivit världens sämsta par och då inte på grund av de sexuella svårigheterna.
    Varje gång du tar upp ekonomi eller städning, undrar jag när jag skrev det där?

    Vi borde antagligen gå en kurs i ekonomi och anlita naomi för städning..

    Pussen!

  2. Där satte du huvudet på spiken!! Leta du upp en kurs så hör jag av mig till Naomi!

Kommentera

