High Fashion Cleaning Lady

Naomi är för härlig. Hon blev dömd för att ha misshandlat sin städhjälp med en mobiltelefon (haha) och straffet var 5 dagar som toalettstäderska i New York. Naomi tar sitt straff, the super model-way!

Varje dag dök hon upp i en ny kreation, oftast inte lämpad för städning, redo att sätta igång. Läs aftonbladets artikel.

Jag älskar sånt! Hahaha! Respect Naomi

(Jag ignorerar det faktum att hon misshandlar städhjälpen. Vem vet, hon kanske var en dålig städerska? Bad help! BAAAD HELP!)

Här är hennes städ-outfits:

Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Och sista dagen, dag 5

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , ,

7 svar

  1. Dag 3 är definitivt min klädsel.

  2. eum…. Sandra, jag trodde du inte gillade din ”fladdermusmantel”….. 🙂

  3. Gotta Love Naomi….

    Tänker bara på Rosario i ”Will & Grace”

    ”Karen: We should spend some time together.
    Rosario: I don’t drink.”

    ”[Rosario is in a wedding gown]

    Rosario: This is so stupid. I look like a pinata.
    Karen: Yeah, and if I had a stick I could watch all of my money fall out.”

  4. Va va va?
    Är det en LÅNG rock?
    Tycker det ser ut som en skinnkavaj.
    Och är det inte en skinnkavaj så är jag inte bild 3.
    Då är jag bild 5.

  5. Nu ska hon auktionera ut sina städkläder oxå 🙂

  6. Jag e definitivt bild 1!

    Sandra: Jag trodde du var mer bild 2… Hm. Där ser man.

  7. Päls? Moi?
    Hm.
    En fusk-lamm-nappa-jacka har ju iofs…

Kommentera

