Eldprovet

Jag har gått på stan hela dan. OCH INTE SHOPPAT!

Tjoho.

Ok. Jag köpte vitaminer, men det behövde jag, annars kanske jag dör.

Jag var ytterst frestad när jag var inne på Tjallamalla dock. The Stray Boys rules!

Nu när jag ska flytta hem till Sthlm igen så kan jag njuta mycket mer av Malmö. Det e ju ganska fint om man bara anstränger sig lite. Too late, Flemingatan here I come!

Pöss och Kräm!

/Bobs

Andra bloggar om: , , , , , ,

Ett svar

  1. Jag är stolt övet dig! Själv har jag nästan inte shoppat idag..bara ett par skor (det är ju vår) och bara en ljuslykta åh bara..

    Men kan du så skall jag, härmar dig imorgon!
    Pöss

Kommentera

