Flyttpackning

Men hur mycket skit kan man samla på sig under 6 månader? Jag har dubbelt så mycket som jag kom hit med. Detta ryms ju inte på ett tåg… Järnspikar oxå!

Dagens bästa:

Vår flytt-städerska verkar pålitlig och bra. Hon har hockeyfrilla.

Dagens sämsta:

Den sura jävla taxichauffören som körde mig till dansskolan förut. Men byt jobb då, surkuk! Eller sätt på dig deo, det hade lättat upp mitt humör iallafall.

/Bob

Andra bloggar om: , , , , , ,

6 svar

  1. Haha! Jag läser din blogg varje dag och måste säga att det är en av höjdpunkterna! Tack!

  2. Man tackar och bockar! 🙂

  3. Blev tipsad av Maisoui och kan bara hålla med! Hahaha!

  4. Framför allt gilla jag dom nya South Park gubbsen. Känns som vi kom närmare varandra liksom.

  5. Hockeyfrillastäderskan skall väl inte ha kvitto? I så fall är hon en utmärkt flyttstäderska, det säger min erfarenhet!

  6. Klart hon ska ha kvitto!!

Kommentera

