The Shocker

Ni måste läsa Nakna Ryska Vaders inlägg om ”The Shocker”, ett handtecken jag aldrig sett förut. Asball! Det är min nya thing bestämmer jag nu. Även om man kanske egentligen ska ha mutta för att göra tecknet…. Jag får jobba på det.

/Bobelina

Andra bloggar om: , ,

Ett svar

  1. Hahaha the shocker!

    Lärde mig om tecknet i kanada.
    Det är ett vanligt ”skämt” där.
    Jag såg en affär där man kunde köpa t-shirtar med shokern på.
    Det närmaste vi har här är väll bowlinggreppet?
    Typ samma effekt.

    ”Two uptown and one in the brown”

Kommentera

