Ett berg av ångest

Berget av kläder på min luftsäng växer i takt med min ångest. Hur mycket kläder kan en människa ha? Jag trodde inte det var så mycket… Och frågan om jag ska använda mina garderober, som står och väntar på att bli utkastade, eller ej gäckar mig.

Sen e jag hungrig.

Men är för lat för att handla. Jag kanske kan svälta bort de där laxförrätterna som jag glufsade i mig igår på slutfesten, i köket när ingen såg. Utom en tjej. Hon kollade på mig med förakt under en arg lugg och jag undvek henne resten av kvällen.

Nä, nu ska skiten in i helvetes garderoberna.

/Bobby

Andra bloggar om: , , ,

2 svar

  1. Men snälla… Ta bort den där ludna bringan. Vad var det för fel på South Park? Eller din gulliga mage?

  2. Mycket bättre!

Kommentera

