Jag är så fin!

Nu har jag varit hos frisören. Och jag blev så snygg! Tänk er en Kamrer möter Syntare, så ser min frisyr ut. Jättekort runtom och lite längre upp på och i luggen, men allt e ändå väldigt kort. En stilig, trendig herrfrisyr.

Och det bästa är attt jag e så jävla snygg i min musche som passar perfekt till nya frillan! Shit, vad läcker jag är.

Tjoho!

/Bobby Schenkenberg

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 svar

  1. Men åh! Bild? BILD? b i l d?

  2. Då får jag inte se någon med mustasch när jag går och ser Mamma Mia i då?

  3. inte för att jag någonsin skulle tveka på din skönhet..
    Men BILDBEVIS, tack!

  4. Instämmer: Bildbevis!

    Annars tänker jag fortsätta hävda: Mustacher passar bara på mig. Även om jag ser ut som Günther i den…

  5. bobby, baby, det heter ”snyggare” eftersom du var snygg redan innan.

  6. Är jag elak om jag framhärdar i min åsikt? Du ser ut som en slemmig tysk…

  7. Nej, du e inte elak.
    Du har bara sämre smak.

  8. jasså.. visa en bild då

  9. hehe ska du inte visa oss hur snygg du är nu då:D

Kommentera

