Morgon med Anna Nichole

Jag gillar verkligen att gå upp tidigt. Alltså själva momentet att ta sig upp ur sängen är ett rent helvete, men efter det då e allt skönt soft. Det märks att allt håller på att vakna till liv och det är lixom en sorts förväntning i luften.

Jag vet vad jag har att vänta.

Först ska jag fixa den jäkla sadeln på cykeln. Den e så låg att jag lixom knäar mig själv i bröstet när jag cyklar. Igår så stannade en bil bredvid mig vid ett stoppljus och gänget med killar som satt i skrattade åt mig. SKRATTADE!!! Nu ska cykeln fixas. Sen blir det ett 8 timmars-rep som kommer göra att min kropp känns ännu mer sliten än vad den redan är. Efter det hem, tvaga min stackars kropp och sen träffa en gravid kompis och kolla hur stor hon blivit. Fan vad alla skaffar barn!

På tal om barn, nu e det ju klart att den där skvaller-fotografen är far till Anna Nicholes barn. Han såg jätteglad ut på tv när han fick svaret. Tro jag det, nu är han ju garanterad att få ta del av hennes feta arv. Hoppas han håller dottern borta från allt vad har med kändisskap att göra. Men det tror jag inte. Det är ju USA vi snackar om, celebriteter är liknat vid gudar. Stackars barn.

Finns massor att läsa om härvan.

/Bob

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

