Fucking fredagen 13:e

Det stämmer alltså. Det är en otursdag.

Jag vaknade på ett strålande humör och efter en lätt frukost cyklade jag raskt till dagens Mamma Mia-rep på Danshögskolan. Jag hann göra uppvärmningen och dansa i fem minuter innan jag STUKAR STORTÅN! Det e fucking jävla amazing. Skulle göra lixom ett grodhopp över en annan kille och får för mycket vikt framåt och landar på tån istället för fotsulan. Jag låtsas som om det regnar och försöker repa vidare med då svullnar fothelvetet upp och jag kan inte stödja på den.

Vilken jävla otur! Vem kom på det här med otursdagar? Han ska straffknullas med en aubergine alltså.

Iallafall så fick jag sitta och titta på hela förmiddagen för att sen, vid lunch, hoppa in i en taxi och dra till Bennys studio på Skeppsholmen där jag och 5 andra Mamma Mior skulle lägga ytterligare stämmor på Mamma Mia-filmen. Det gick bra. Det e så jäkla skoj att sjunga i studio, man blir lixom frälst. ABBA-frälst.

Sen in i en taxi igen och tillbax till repet där jag hann vara med, lite halt, på slutet.

Nu ska jag iallafall packa för att dra till Umeå med 20.55 flyget för att imorn spela 2 föreställningar med ”Grease” där. Jag kommer vara helt slut. Jag håller på att somna NU.

Vilken jävla helg! 2 musikaler, en skada och ett stycke skivinspelning på 2 dagar. Shit my god…

Nä, in i duschen nu för att tvaga mina orena lemmar.

By the way så e folk helt plötsligt livrädda för att berätta saker för mig, de tror jag ska blogga om det. Det ska de vara!

MUAAAHAHAHAHAHAHAAA!

Trevlig helg!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Nehej, det kan inte vara en otursdag… fick jobberbjudande, sprang på den där gulliga killen och fick en dejt på köpet och så skiner solen…..
    😀

  2. Det är ännu elakare med grovsalt än aubergine.

  3. Välkommen i klubben. Exet tystnade mer och mer när han insåg att jag menade allvar med ”allt du säger kan komma att hamna på bloggen”… Och då ska jag ändå föreställa att vara anonym…

  4. men stackas. lycka till i helgen. och du, det där med trisslotterna som orsak till gayfolkets förmögenhet visste ju till och med JAG;)

Kommentera

