Bye bye muschen!

Nu ryker den. Mustaschen.

Jag kan inte spela tonåring och ha en fet larv på överläppen.

Mustaschen! Tack för tiden vi haft tillsammans. Det har varit fantastiskt. Vi har provocerat, inspirerat och underhållit vår omgivning, vilket team! Jag kommer sakna dig!

Massa kärlek!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

6 svar

  1. Tack. Du är mycket sötare utan ju.

  2. Du MÅSTE lägga den i en liten ask och ha en begravningsceremoni med dina vänner.

  3. Fasen oxå! Jag fick inte ens SE den nån gång! Jag hoppas det finns dokumenterat!?
    Kram!

  4. En tyst minut hålles nu……………………………………………………
    Låt den vila i frid, älskad och saknad. Den lämnade på topp med massa nyfikenhet och intresse.
    Amen.

    (kanske uppstår den på tredje dagen)

    Heliga Pamilipam

  5. Helt odramatiskt åkte den ner i vasken med mitt raklödder. Ett ovärdigt slut. Men som Pam sa, den kanske återuppstår inom en snar framtid.

    Jessie. Det finns på kort! 😉

  6. …och förhoppningsvis växer den inte ut igen.

Kommentera

