Umeå och Jag

Shit, vilken dag.

Kaos, men kul. Först rep från kl 10.00 på en halvbyggd scen med tekniker springandes runt hälarna, muttrar under fötterna och placeringar som inte satt där de skulle. Efter det två föreställningar, en 15.30 och en 19.30, med ca 2000 pers på varje. Det gick väldigt bra med tanke på omständigheterna och jag tror publiken tyckte om det.

Nu ska jag iallafall göra Umeå osäkert. Tänkte bli så full att jag provar på ett norrländskt brööl. Ni vet, när grabbar e skitpackade och släpper ut ett sånt där omotiverat, testosteron-stinnt läte. Ett sånt ljud.

”ÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH”

Så full ska jag bli. Moget va? Well fuck me, I´m still young.

Umeås bögar! Knulla e inte att tänka på?

/Bob

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

2 svar

  1. God. Som om de behövs fler norrlänningar…

  2. Inget fel på norrlänningar, folk i storstäder är precis lika puckade, de är bara i förnekelse om det.

Kommentera

