Deklaration

Jag orkar bara inte.

En hel kartong med kvitton, biljetter och lånepapper. Hur ska jag lyckas plöja mig igenom allt det här? Skjut mig.

Om sen kommer man säkert bli granskad ändå och då måste jag typ göra om det igen eftersom jag kommer lessna efter halva tiden och slarva massor. Jag känner mig själv. Suck.

Hemska saker jag hellre gör än deklarerar:

* Dansar afrikansk dans (som e det värsta jag vet)

* Ringer min sura morfar

* Dunkar huvudet i väggen

* Ställer upp i Talang 2007 med mitt Låtsas-att-jag-blåser-in-luft-i-muttan-så-att-hon-rapar-Trick

* Jobbar på Burger King… eller nä, jag ångrar mig!

* Köper Carolina Gynnings implantat på nätet

* Ifrågasätter tyngdlagen genom att hoppa från min loftsäng

* Gå upp till en okänd kille på stan och säga att hans mamma inte har nån kräkreflex kvar

* Hålla mig från att bajsa i 4 dagar för att sen försöka pressa ut allt i en enda krystning. Blodvarning garanterat.

* Äter paprika

Nu ska jag ha möte angående mitt höstjobb. Sen kommerr syrran ikväll, änna!

Be good!

/Bobs

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 svar

  1. Oh oh oh – vi kan ha klubb. Och hålla handen.

  2. Ja. No-fucking-deklarations-klubben!

  3. Om du verkligen menar att du gör alla de där sakerna istället för att deklarera. Kan Pamilpam fixa din deklaration. Men du måste ha bildbevis på allt (utan bajset)

    Skulle precis som du börja knappra på miniräknaren och vara duktig och E deklarera. Men inte gick det då!!!!!
    Kommer inte in på myndigheten man hatar..

    /revisorn

  4. Guuud vad jobbigt, med deklaration. Och att det inte funkar med e-deklarationen. Jag känner med dig, Pam. Jobbigt när man väl har ansträngt sig!

Kommentera

