Kesella Jordgubb/Lime…

… is the shit.

Jag har precis satt i mig en hel burk. Jag mår illa, men om det fanns mer så skulle jag fortsätta äta. Jag är en KB. Kesella-Bullimist.

Kaffe och Kesella är ingen höjdare ihop dock. Bara så ni vet.

Inte glass och ketchup heller, som jag bittert fick erfara i min ungdom när jag fick den brillianta idén att sammanföra mina två favorit livsmedel. Big NoNo!

/Bob

Andra bloggar om: , , , , , ,

7 svar

  1. pröva kesellan på pannkakor. det är en riktig jäkla orgasm!

  2. Mmm! sounds goooood!

  3. Instämmer……gaaaah…drool..

  4. Hur kan jag ha missat kesellans mirakel? Helt otroligt!

  5. Ja man blir ju inte alls sugen:( laktos allergi är himlans trist..
    Men Bobby som den fin fina vän du är måste du ställa upp genom att äta den dos som jag inte kan. Bra va?

    Kram

  6. Vaniljkesella och jordgubbar är fantastiskt gott. Men ska testa din variant. Har aldrig ätit det ”bara så där”…

  7. Kesella vanilj får mian smaklökar att gråta av lycka .

Kommentera

