Om natten

På natten är allt så lugnt och behagligt.

Jag tror det är därför jag alltid är uppe så sent. Man kan andas ut och ta en paus från allt. Tänka och bara vara. Jag gillar natten allra bäst när jag borde gå och lägga mig. Som nu. Då är man lite busig samtidigt. Som när jag var liten och skulle sova, men smög upp och låg bakom soffan i tv-rummet när mamma kollade på ”Våra Värsta År” och tittade med henne utan att hon visste om det.

Men nu är det dags. Sömn.

God natt.

/Bob

Andra bloggar om: , , , , ,

3 svar

  1. Grejjen är att RedBull-Vodka bara suger i din käft..Du måste ha mer, mer mer!!!!

  2. Natten är fantastisk, ja…lugnet, är åtminstone min ”ursäkt”, för att vara nattuggla… 😀

  3. Ja, natt är bra. Det är därför som jag jobbar natt .Någorlunda tyst och lugnt .Inga jobbiga kärringar som tjafsar 🙂

Kommentera

