Jisstapetter, vilken härlig dag!

Vaknade vid 09 av att NordNegern klampade runt i lägenheten medans han gjorde sig redo för dagens rep av ”Carmen”. Jag skakar liv i min sovande kropp och kokar mig en kopp kaffe. När har piffat klart så tittar vi på Rikki Lake som idag handlade om Make Overs för kvinnor som inte anstränger sig för att vara sexiga för sina män. De blev inte så mycket snyggare kan jag säga, ibland kan heltäckande särk vara the way o go alltså.

Sen gick han till repet och jag njöt av min lediga förmiddag för att sen möta upp honom och lite annat folk på en sushi-restaurang där vi inmundigade (haha) en härlig lunch.

Sen kaffe utanför Västermalms Gallerian när de gick till jobbet och strax ska jag träffa fröken Miina för ännu en kaffe i solen.

Ibland är livet skönt!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 svar

  1. Och ibland kan det vara battre med en pase over huvudet.
    Och inga klader i ovrigt.

  2. Om du visste vad su sa för sanning nu så skulle du skratta…
    😉

  3. Har du sett att allas vår favorit Catherine Tate ska sändas på femman? När då när då- jo fredagskvällar!!! Varför? Varför?
    Nog för att jag sett många klipp på datorn redan, men blev ändå glad tills jag hörde sändningstiden.

  4. Nä, e det sant?
    Då kan man typ aaaaldrig se det. Fan!!

Kommentera

