The friday night blues

Jag kom precis hem efter en fika med min fina barndomsvän Pamela.

Det är intressant hur man är olika människor med olika personer och hur en fika med en vän som jag umgicks som mest med under tonåren kan slänga en tillbaka i tiden och få en att tänka på saker man glömt. På vad man hade för mål i livet, vad man uppnått av det, om man är lycklig med hur saker blev och om man ångrar något. Tankarna bara flyger runt i huvudet på mig och jag känner mig lite matt. Tom på något sätt… Så nu ligger jag här i luftsängen och är konfunderad. Måste verkligen göra något åt min taklampa. Den har ett sånt spöklikt gult sken, det känns som om jag är i ett avsnitt av ”Dr Who”. Den lixom boostar mina tankar lite extra, men inte på ett bra sätt.

Jag måste nog skaffa mig ett liv. Inte låta jobbet vara allt. Utan ett riktigt liv.

Det känns som om det är dags för förändring.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Ett svar

  1. For latest information you have to pay a visit the web and on web I
    found this web site as a most excellent site for most recent updates.

Kommentera

