Förläng ballen med Jes-Extender

Detta kan vara det roligaste jag sett på länge. Och jag tackar Rickman som skickade länken till mig. Haha! Jag skrattar ihjäl mig!

En sida på nätet som säljer nån form av ställning som man ska ha runt snoppen så att den lixom ska stretchas och bli längre. Texten e länkad.

”Jes-Extenderen är en icke kirurgisk penisförstoringsapparat, som använder naturlig dragkraft för att göra penisen större – båda i längd och tjocklek. Det är den enda välbeprövade och dokumenterade metoden för penisförstoring utan kirurgiskt ingrepp och utan att besöka en läkare.”


Ni måste in och kolla på intruktionsvideon, den e helt bisarr. Jag trodde först att det var ett skämt, men insåg snabbt att detta faktiskt är på riktigt. Jag blir lite rädd. Själva apparaten skrämmer livet ur mig. Ninjan i mig skulle hoppa fram om nån försökte spänna en sån på mig.

Men det är fortfarande väldigt roligt. Roligast är dock den där ”Räkna ut din storlek” fuktionen som de har till höger på huvudsidan. Hahaha! Min balle skulle efter 12 månaders användning bli helt monstruöst lång. Jisstapetter, det skulle totalt förstöra mitt sexliv. Vem vill skrämmas lixom?! Och skulle inte snoppen bli jättesmal? Om den blir konstant dragen i lixom. Som en jättelång, smal daggmask. Haha! Nä, usch. Vad hemskt att det finns män som känner att de måste köpa sånt här.

Hur är det nu det gamla ordspråket lyder?

”Hellre en liten snopp än att stjärten spricker”

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

53 svar

  1. Woooooooooooot?! 🙂

  2. Rubriken är nästan allra roligast. ”Större penis – den naturliga vägen”. Naturliga?????

  3. HAHA askul ju! filmen är bäst. Den säger dessutom att man ska ha det där i 12 timmar per dygn. USCH! vill knappt tänka på det….blää

  4. Wow. Jag skrev in min uppskattade längd (O.3 cm) och fick det till att om ett år skulle den vara 4.5 cm. Det är bra mycket mer än vad enbart testo gör! Men hur sätter man fast den på en som bara är tre millimeter?

  5. Trollhare, den är ju för PENISAR! Inte klitorisar…… ;P

  6. *host* Våga inte antyda att min kropp skulle vara kvinnlig! 😉

  7. Jag har en polare som prova denna och den har tydligen funkar bra för han. Vet ej hur länge han körde med sin men han var helnöjd. Sedan så blev den inte smalare vilket man kanske skulle tro utan den blev lite grövre men inte mycket.
    Har själv funderat på att köpa en för vem önskar inte ha en mega dick? 😉

  8. Thomas: Får du procent på försäljningen??

  9. Nej Bobby så väl är det inte.
    Jag tror på produkten och som jag sa så har jag en polare som bevis. Har även läst på många andra sidor ( bla. aftonbladet ) som säger att denna metod är givande. Jag kommer själv att köpa en för att se om det ger mig något extra. Vad gör att ni inte tror på jes-extender?

  10. Skrattar så jag gråter:-)

    Men va tragiskt…

    Vad kommer härnäst?
    En hängpung upphängare kanske?

  11. Jag tycker man ska vara nöjd med vad man har. Inte spänna fast snoppen i nån ställning… låter äskigt. Och jag e väldigt skeptisk till resultat!

  12. Jo. Det där gamla ordspråket har man ju hört….

  13. Jojjo! Där ser man vad vetenskapen går framåt! Snart kommer det väl en penis i spiralform också…

  14. åkej, det där var smått hysteriskt kul, hahah… älskar grottmålningarna i början som sätter stämingen liksom. på den tiden tillverkade neanderthalarna sina penisförlängare av pinnar och flinta…

  15. GET OUTTA TOWN!

  16. Jag har använt en sån i mer än två år och det har defenitivt inte fungerat för mig. Har haft den på i uppemot 4.000 timmar. Det enda man får är skador, inget jag rekommenderar. Ändå har jag använt den precis som man ska.

    Thomas du säger att du har ”en polare” som använt den med bra resultat. Jag tror du bara ljuger för dig själv för du vill att det ska fungera.

  17. Oj. Vad intressant att höra Dizzy!
    Att man får sälja sån där skit alltså. Det är sjukt.

  18. dizzy, vilket skitsnack. Du har fan inte ens sett en sån förlängare i verkligheten. Har du använt den i 4000 timmar? dvs. 12h / dygn i ett helt år? Tyvärr har du otur och kommer aldrig kunna få större dick, dessutom är du korkad som slösat bort all tid.

    Själv har jag använt en förlängare av annat slag, som jag kan ha på mig under byxorna utan att det syns. Man spänner upp den åt sidan över höften. Vanligtvis har jag på mig den i ca 6h / dygn och därefter har jag på mig PeniMaster förlängare i ca 3h / dygn. Utöver det gör jag lite andra övningar innan jag lägger mig.

    När jag började hade jag 13.5cm / 12cm vid erektion. Nu efter ca 2,5 månader har jag 14,3cm / 12.6cm. Kommer hålla på tills jag växt till minst 15cm.

    Har du liten dick, så testa först med manuella övningar. Dom funkar! Sen när du är övertygad om att det funkar, så kan du med gott samvete investera i en fölängare…

    Folk som dizzy borde ju skjutas o begravas…

  19. David, man kan ana en hel del desperation i ditt inlägg, dessutom säger du emot dig själv. Först säger du att jag aldrig ens sett en och sen säger du att jag slösat bort min tid på den. Varför skulle jag ljuga om det? Jag har använt den i 2 år och 4 månader, sammanlagt 4.000 timmar.

    Du kan säkert öka nån ensktaka mm genom att dra ut ligamenten, många trycker dessutom linjalen hårdare efter en tids övningar för man vill öka. Ungefär samma sak som när folk börjar ”fuska” med vikterna på gymmet. Enligt min erfarenhet är det omöjligt att bygga en större penis till önskad storlek som man kan med en muskel.

    Jag har inte sett några studier som visar det motsatta, artikeln i aftonbladet från karolinska talar ju bara om att dom börjat testa den. Det var 2 år sedan och jag har inte sett någon bekräftelse från dom att den fungerade.

    Du säger att jag är korkad, det är inte speciellt intelligent att hota folk. Många tror man är annonym på internet, så är det inte.

  20. Heh, tror du ”missupfatta” min sista mening… ta det inte bokstavligt talat 🙂

    I alla fall, klart jag var rätt desperat med 13.5 cm ehh? Nu när jag vet att den växer känner jag bara en lättnad. Tycker bara det är så jävla dåligt av folk o dissa metoderna, eftersom jag vet att många som söker efter hjälp kanske letar sig fram till den här eller andra liknande sidor, o så blir dom missledda av folk som dej.

    Jag vet att det inte finns någon kliniskt bevisad studie som säger att dicken kommer växa. Man får helt enkelt ta det som ett test, funkar det för dej så fortsätt… funkar det inte, slösa inte mer tid på det.

    Sen menar jag att om du nu verkligen har använt förlängaren i 4000 så måste du ju, inom loppet av 6 månader, insett att antingen har du för lite kraft på stretchen eller så använder du den inte tillräckligt ofta/länge eller så funkar det inte. Varför fortsätta i 2 år till?? ehhh?

    Jag vet själv hur det känns att ha en liten dick, o vill att andra som har det kan komma över det som jag, inte nödvändigtvis genom att köpa dyra verktyg. Du kan göra den större utan att det kostar ett öre, men vissa verktyg hjälper att nå resultat snabbare.

    All info om PE är icke vetenskapligt bevisad, vilket inte säger att det inte funkar eller finns många bra ideer. Klart att urologer som tjänar massvis med pengar på att göra penis förstorings kirurgi inte vill gå miste om den marknaden?? 35000kr per kirurgi… typ som med olja, varför slösa massa pengar på forska fram nytt brännsle när de tjänar massa pengar på oljan, trots katastrofala effekterna…

    Däremot så har du teorier om att du kan förlänga dicken genom bla.
    #1 Stretcha ligamenten, detta medför att den inre delen av dicken dras ut då ligamenten blir längre. Som med penis förstorings kirurgi där dom klipper ligamenten. Detta ger dock mest resultat i slakt tillstånd.

    #2 Stretch och expansion av tunican och CC. Detta är det som gör att kuken växer. När du stretchar dicken hårt, så förstörs collagen bindningarna i tunican och CC, sedan bildas det nya bindningar i utstretchade positionen. Detta är en mycket långsam process som tar lång tid. Utöver denna process så kan kanalerna/kropparna som håller bloded utvidgas till att innehålla mycket mer blod än va de gör ursprungligen… vilket är en annan faktor till att dicken kan växa…

    Som sagt, det var väldigt kortfattat och det är inga bevisade teorier.

    Testa själv, och bestäm sen om det funkar eller inte!

  21. Har själv kört med denna för ett par månader sedan och jag kan bara ge positiva ord om extender.
    Ökade med 1cm på längd och 1,5 på bredd.
    Jag känner inte av eller ser att denna skulle ha gjort någon skada så jag tror du ( dizzy ) har gjort fel eller har otur att den inte funkar på dig.
    Så jag tycker det bara är dösnack om att den inte skulle funka.

  22. Om det verkligen fungerade hade den här diskussionen aldrig ägt rum, vad jag förstår har såna här maskiner sålts i 15 år och ändå diskuteras det om det fungerar eller ej. Det förekommer inga liknande diskussioner om man kan bygga muskelmassa eller ej, alla vet att det går.

    Någonting som talar för att det inte fungerar är just dom som påstår att det fungerat för dom men inte kan/vill bevisa det. Vet en man i en chat (som verkade seriös) som sa att han ökat från 14 till 24cm men han vägrade bevisa det. Har man gått från mindre än normal till större än många porrskådisar skulle man nog mer än gärna bevisa det, speciellt när folk inte tror på en och han spenderade väldigt mycket tid i den chatten. Vet en till som säger sig ha gått från 18 till 24-25cm och givetvis vägrar även han att bevisa det.

    En sak till som är konstigt är att dom som säljer manuella övningsprogram säger att sträckanordningar gör penis tunnare. I inlägget ovan detta kan man läsa om en som påstår sig ha ökat 1,5cm ”på bredden” och 1cm på längden med en extender, är det bara jag som tycker det verkar konstigt?

    Har nu använt min i 2,5 år med minimala resultat, så för min del finns det inga tvivel, det fungerar INTE. Jag har ännu inte sett något som kan bevisa motsatsen.

  23. Att det inte funkar för en innebär inte att det är så för alla.
    Till 99% så funkar denna metod för alla OM man gör rätt.
    Många har inte tålamod och lägger av efter någon dag och sedan provar efter några veckor igen och sedan går och säger att den inte funkar alls.
    Dom som har dålig erfarenhet av denna kan skriva sin egen erfarenhet samt hur man själv har gått till väga.
    Tala om dig själv och inte om andra.
    Vad har du gjort och vad har du inte gjort?
    Vi har sålt mängder av denna produkt och vi har 80% återkommande kunder som köper extra förlängare till sidan extender.
    Dom andra är nöjda med sitt resultat.
    Jag undrar varför dom köper dessa produkter om det inte skulle ge resultat?
    Har även flera som hör av sig med bildbevis före och efter.
    Samt att vi har kunder som är i full gång med bilder före och efter.
    Dock är det inte alltid dom vill publicera dessa bilder på nätet då det är känsligt om nära och kära skulle få reda på vem det är.
    Vill du lägga ut bild?
    Vi skulle rentav kunna lägga ut vilka bilder som häls men den metoden kör vi inte med.
    Vi vet att jes-extender fungerar.
    Sedan kan resultatet vara olika för alla så klart.
    Vissa mer andra mindre.

  24. Det här tycks vara ett ganska känsligt ämne..

    Det ska tydligen även finnas piller som man poppar i sig och sedan får man en större penis. År det någon av er med koll som kan svara på om dem funkar.

    Jag frågar för att jag har en otroligt liten penis.

  25. nej… håll dej borta från piller… gör övningarna som är GRATIS…

  26. men jes-extender å penimaster är juh typ samma sak , nån tortyr liknande sak som man sträcker penisen med

  27. Har precis burjat med jes-extender och är veldigt spend på vad resultatet kan bringa till sommaren 2008 🙂
    Kan säga att jag är litet skeptisk lik dom flesta andra här, fast det måste ligga något i det vetenskapliga här…Ser för mig en bild av afrikanska men som hänger tunga saker i kuken och har hur stora som hälst 🙂 Inte pga genetiken ;), men att dom faktisk har, över tid ”struuuket” penisen sin för att det är typ status i stammen sin eller nått :).

    Har litet andra frågor också:
    Gör jag något fel om ållondet blir kaldt efter ett tag?

    Och vart hittar man dom övningsprogrammen som man kan ”trena” sig till större penis. Nånn som vill lägga ut en länk kanske?

    Joe

  28. skriv ditt mial här, så skickar jag en bra gratis sida till dej… vill ju inte att de ska spridas allt för mycke 😉

    ja, det gör inte så mycke om ollonet blir lite kallt… men blir det blått så för guds skull ta av det med en gång. Jag har testat många olika varianter, o det som funkar bäst för mig är en mekanism där ollonet sugs fast med en vakumanordning. Kan nu ha på min PM, i åtminstone 3 timmar i sträck utan att det varken gör ont eller känns obehagligt.

    mvh

  29. Har också börjat med Jes-extender, hoppas på resultat. En fråga dock:
    Blir penisen längre i slakt tillstånd eller i erektionstillstånd?
    Man vill ju att den framförallt ska bli längre i erektionstillstånd!

  30. Hej.
    Jag har köpt jes-extender light för jag ville inte betala 3000kr åt helvete så jag börjar så här.
    Jag har läst mycke debatter om den här produkten,och dom mesta är positivt och nåra som säger att den inte funkar alls.
    Jag vet inte vad jag ska tro, men jag har kört extender i 2veckor nu jag spräckte ett blodsjäl men det var mitt fel,men de går väl bort snart hoppas jag.
    Jag hoppas att den ger bra resultat och inga fler skador.
    Jag tycker verkligen synd om dom som har en jätte liten penis,och dom försöker att hitta lösningar sen ser dom att det finns en produkt som kanske löser doms problem dom blir jätte glada,sen börjar dom läsa lite om jes-extender dom blir ennu gladare dom känner att innan jag köper den så läser jag nåra till debatter till och då får dom se att är livsfarlig man får bara skador och så vidare,doms dröm är krossad.
    Jag tycker det är en jävla stil på sånna som säger att dom har testat men inte har de och att den är livsfarlig.
    Själv har jag medel på penisen 10cm slak 16cm i eretion men vill få den till 18-20cm eretion, jag vet att det är mycke träning så jag kämpar på:P
    Mvh

  31. Ja e uppe i 14.6cm 🙂 har mätt det flera dagar nu… så visst växer den, sakta men säkert… 😛

    Bara en sådär 6 månader till, så är ja uppe i samma storlek som du Andree 😉

  32. Till David.
    vad började du på?
    snacka du erektionstillstånd?

  33. Till David.
    Aa jag hör att det går framåt för dig 😀
    Hur länge har du kört din jes-extender ungefär?
    Jag har fått ett problem jag får inte min jes-extender att stanna vid sträcken när jag skruvar hmm, har du nått förslag?
    Mvh

  34. toapapper på silikonslangen;)

  35. Hej Gurra.
    Kan du förklara lite bättre vad du menar med toapapper på silikonslangen?
    mvh

  36. Till Andree!
    Alltså du snurr toapapper på den silkonslangen som man spänner över ollonet, alltså toapapper mellan ollon och slang 😉

  37. Till Gurra!
    Okej så skaver den inte så mycke allså:)
    Jag ska prova de.
    Gurra när du ska ställa in på te.x 1200g kan du skruva då till andra sträcket och sen stannar den kvar på sträcket?
    för mig så kan inte jag skruva till sträcket, jag skruvar och skruvar men den kommer inte till 1200g men jag tänkte på de att kuken töjs ju ut och då kanske den inte stannar vid sträcket e jag vet inte:(
    Mvh

  38. du kanske få sätta på en förlängnings-stav? vet inte fatta inte riktigt.

  39. Vet inte hur eran funkar…. Jag har en Penimaster med en vakumtratt som håller fast ollonet istället för något som klämmer åt ollonet. Har efter mycke läsning hört att det kan vara farligt med mekanismer som styrper ollonet på det sättet…

    Hur som hellst, jag började med mellan 13-13.5 cm i erektion, beroende på mätning. Hittills har jag använt min i ca 400 timmar. Men utöver stretchningen gör jag även ”Jelq” övningarna som jag berättade om…

    Vanligtvis har jag på mig min PM ca 5 timmar om dagen, vid tvn… datorn, etc…

    Lycka till allihop!

  40. sorry, ”stryper” ollonet menar jag…

  41. En sak till… tro inte det är något mirakelverktyg… det krävs månader för att du ska få synligt resultat. Jag har i genomsnitt ökat ca: 0.3cm i längd varje månad, med ca 100timmar i månaden.

  42. MJ, det är ju inte konstigt att du säger som du gör då du är återsörsäljare och har provision på försäljningen. Att återförsäljare söker upp såna här diskussioner och plussar för produkten gör mig bara än mer skeptisk. Det var ändå bra att du tog upp det där med att folk köper fler förlängningsstänger, det har jag också gjort, trots att min penis inte blivit större. Använder idag 4cm mer förlängningsstänger jämfört med när jag började så enda skillnaden är att den har blivit mer töjbar.

    Det där med att det är bildbevis (och även testbevis) på gång har jag hört sedan jag började använda min i april 2005. Att folk inte vill komma med bildbevis med hänsyn till nära och kära är bara ännu ett exempel på en dålig ursäkt, bara man inte visar ansiktet så lär inte ens familj känna igen ens erigerade penis, eller hur? Och ens partner brukar inte ha något emot sånt. Jag hade ABSOLUT kunnat lägga ut bilder om det hade fungerat.

    Karolinska har ju testat denna produkt, jag har inte hört något om hur det gick, men förmodligen var det negativt då ingen som säljer denna produkt använder dom som referens. För att få slut på denna till synes eviga diskussion om det funkar eller ej ska jag ringa dom till veckan. Då får ALLA en säker källa som man kan kontrollera.

  43. Anonym = dizzy

  44. aja, skit samma… orkar inte bry mig om de heller. Är du skeptisk men ändå vill prova, sök efter beskrivningar på jelq, så kan du först testa en månad eller två och se om det verkligen är bullshit eller ej… du behöver inte köpa en förlängare för att göra dicken större, men det underlättar. Så testa gratis först o bli övertygad, övertygelsen har jag märkt är viktig för att kunna fortsätta i längden.

  45. Är det någon som har mätt någon skilland i stånd?

  46. vem behöver förlänga sin penis, bara onödigt och jävligt barnsligt.

  47. 1 månad idag. Har märkt skillnad i slak med kanske 0.3 cm eller nått i den stilen. erektion, svårta att säga inte mätbart. haft på den max 2 h varje dag i en månad. ska ge den ett halvår så få man se vad som händer. har följt deras anvisningar när det gäller vilke ndrag-kraft som den ska va inställd på.
    Tror på denna metoden iaf. Tror att det tar lite tid innan cellerna delar sig. kanske mer än 1.5 månader.
    ska fortsatta uppdatera med hur det gått månad för månad. Så till sommaren ligger den förhoppningsvis på 20 😀

  48. Va har du för storlek då GURRA? jag har som mål att nå upp till 17cm x 15cm, sen är jag mer än nöjd :P… frågan är om jag orkar fortsätta med alla övningar redan då jag når 17cm x 14cm 😛

    Lycka till allihop, o god jul!

  49. http://www.Jes-extender.com is official homepage

  50. gurra: jag har inte fått någon skillnad i stånd och då har jag använt den i 2 år och 7 månader (dagligen med kortare uppehåll).. har inte fått tag på dom på karolinska ännu, nytt försök imorrn.. läste dock ett inlägg av en kille som skrev att han ringt dom och han fick visst svaret att den bara fungerar som en penispump..

    david: bildbevis? inte? vad blir din ursäkt?

  51. Alltså min ligger kanske på runt 18-18,5 i stånd o 14-15 omkrets beror på, det kan växla :p
    vill nå den magiska gränsen 20 cm 😉 om jag inte märker nått på 3 månader lägger jag ner.. men tror starkt på detta!

  52. ursäkt? är jag skyldig dej något?! jag är ganska trött på ditt blaj om att det inte funkar… din åsikt är att det inte funkar, min är att den funkar.

    Sen att du har använt den ”för skoj skull” i 2 år och 7 månader är över mitt förstånd… säkerligen måste du har fattat att du gör något fel eller att den inte funkar ganska tidigt, då du inte märker någon skilnad på längden?

    Hur i hela världen går en frisk människa med en stretchbänk på dicken, då han efter 6 månader märkt att den inte blir något längre??

    … ja, dizzy, tycker verkligen du ska ge upp o försöka göra den större, du verkar inte ha någon större lycka med det …

    För er andra som läser, läs tråden igen… har ni inte fattat att ni inte behöver köpa ett skvatt för att göra dicken större… förutom vaselin som glidmedel… ge isf också upp.

    Det här är mitt sista inlägg. Hej hopp… väx o bli en stor snopp 😛

  53. alltså jag har lust att göra en fejk-msn. En som man n
    använder för att adda varandra o snacka om jes-extender o den biten. är någon på?

Comments are closed.

