När jag pillar mig i naveln…

… så kittlas det i snoppen.

Ska det vara så? Vad var tanken med det, gud?

/Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

18 svar

  1. När kittlar mig i naveln mår jag illa.

  2. ÅHHHHHH jag mår illa, har värsta navelfobin. Tur att det var ett kort inlägg och ingen detaljerad beskrivning. Må så gott.

  3. Min navelludd är alltid ljusblå. Undrar varför?

  4. när jag killar mig i naveln så kittlas det i slidan. Har åxå alltid undrat! Snälla ta reda på varför!

  5. Måste vara fel på min navel:-(
    Känner verken illamående eller kittel..
    Men har hört detta tidigare av andra.
    Undra om man kan söka om detta på google?

  6. Navel… The final frontier… 🙂

  7. När du killar dig i naveln, kräks jag.

  8. Det händer mig också….eller rättare sagt…sticks till på ett kitligt sätt….vad ska det vara bra för?

  9. Haha!
    Jag trodde att det var ”bästa väns Carro” som hade skrivit slid-kittlar kommentaren. Kändes väldans olikt tyckte jag. N u förstår jag att det finns fler än en Carro i världen.
    Vad man lär sig när man lever…

  10. Haha, jag förstod det… Slida är inte nåt jag använder mig av så ofta. I skrivspråk alltså.

  11. Hahaha!
    🙂

  12. Varför har blondiner ofta blåmärken runt naveln?
    Blonda killar är inte heller så smarta…….

    FÖRLÅT Bobby…. 🙂

  13. Ingen fara.
    Jag tjänar mer än dig och din mamma tillsammans ändå.
    FÖRLÅÅÅÅT Kristofer…. 🙂

  14. En torr kommentar på det där är väl att förmodligen är det nervändar som sitter dels där du pillar och dels där det kittlas. Nerver är långa grejer. På mig ”svirrar” det i skinkorna när jag blir kittlad i pannan eller tinningarna. Konstig känsla, men det måste iaf vara samma fenomen som du beskriver.

  15. när min bror tryckte ner en nål i min navel. när jag väl drog up den så gorde det ont lite grann efter te.x när jag siter

  16. men en sak var bra att han tok bort det mästa ludet men det ser inte så frärst ut så jag skaffa en piercing i naveln så att det inte syns

  17. när jag ser en tjejs navel får jag stånd

  18. När jag ser en tjejs navel vill jag ta upp min långa korv och smeta in den i jordnöttsmör sedan bara kötta upp den i alla hål som finnnns! mmkmmmmmmmm

Kommentera

