Perfect Stranger, keep away!

Jag hade hopp.

Filmen
började riktigt bra, fick en Pelikanfallet-thriller-feeling. Jag och Edward log hoppfullt mot varann i biomörkret. Tjugo minuter in i filmen så morphar den till en billig detektivhistoria för att en timme senare ha blomstrat ut i en wannabee 90-tals-sexthriller-alá-Basic-Instict-saga. Avslutningsvis så satt jag mest förvirrad och undrade vad som hände med det där hoppet som jag hyste när jag kom in i salongen. Vad hade jag just tittat på?

Och Halle Berry är beviset på att en Oscars-statyett sannerligen inte är ett bevis på att man är en brilliant skådis.

Filmens botten var nådd när Halle Berry helt omotiverat har en hel scen där hon springer runt halvnaken och klär på sig lite så där sexigt och sakta, som säkert alla ni tjejer gör, och avslutar med att parfymera muttan.

Då släcktes mitt hopp likt ett stearinljus i en orkan.

/ Bob, som imorgon reser till Gbg

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 svar

  1. Vafrö har man parfym i muttan? Är man en idiot eller? Alcoholen är ju skitfarlig för slemhinnorna.

  2. Om jag vore en hetrokarl/lesbodam/experimenterande kvinna som skulle slicka mutta skulle jag inte klara av att andas om jag plötsligt skulle dyka ner i ett hav av parfym, asjobbigt att andas bland parfymångor ju :S En tämligen dålig idé med parfym där!

  3. Precis vad jag tycker. Helt idiotiskt faktiskt.
    Jag e glad att jag slipper andas varken muttdofter eller parfym där nere…

Kommentera

