Se dig själv i serieform

Nej, men vad roliga saker man hittar på nätet.

Jag snubblade just över en sida där du kan tillverka en seriefigur som ser ut precis som dig själv. Eller om du vill göra en seriefigur av nån annan. Väldigt underhållande iallafall. Jag blir helt hooked på sånt här. Kan sitta i timmar. Vilket jag gjort…

Och för alla er som undrat hur jag ser ut, detta är sanningens ögonblick. Jag har ju varit lite anonym och aldrig publicerat några bilder på mig själv. That´s all gonna change. Skåda, the Bobby:

robin-serie-disco.jpg

Här e länken till Portrait Illustration Maker.

Have fun!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 svar

  1. Nähää! Du är allt bra mycket snyggare än sådär! *vet* Inte för att din bild var ful eller så, den var ganska söt faktiskt. 🙂

  2. Men guuuu…

  3. alltså jag fattar inte..
    Sitter här med dumstruten alldeles generad över min okunskap.
    Men hur bifogar man in ett kort på sig själv eller annan???
    Åhhhhhhhhhhhhhhh..
    Men väldigt kul sida (för er begåvade)

  4. Men pam, när du gjort din gubbe så vänsterklickar du på kortet och sparar den på din dator. Eller menar du hur folk får sina kort här när de kommenterar?

  5. Pam fattar nu.. Och hon tänker INTE berätta vad hon trodde man skull göra först.
    Det var iallafall mindre begåvat…

    Annars hade det varit något att FÅ kort när man kommenterar;-)

Kommentera

