Det här är det värsta jag sett!!!!!!

Hur fan gör dom?????

Christer Lindarw, släng dig i väggen. Igen och igen och igen och igen….

/Bob

Andra bloggar om: , , , ,

7 svar

  1. MEN! Vad faen… nu blir jag arg. Varför håller de på så där, det går ju inte!! Jag kommer inte kunna sova inatt.

  2. Du har ju pratat om detta….trodde faktiskt inte att jag skulle bli så impad…

  3. majj gadd… 😮
    *bonnigt* – ”ja tror dom gör’et mä laser…”

  4. Ops hur bär de sig åt…fattar noll… 🙂

  5. Ja, alltså… kan inte nån ta reda på hur man gör…?

    Tack för att du tipsar om roliga saker.
    ”Tjuvläser” din blogg varje dag… 🙂
    Kram, Helena i Piteå

  6. Hej Helena!
    Vad kul att du tjuvläser mig. Det glädjer mig.
    Hoppas norrlänningarna e snälla mot dig!
    Kram

  7. Jag såg dem på Oprah, de har tydligen kört den där rutinen i nästan 20 år och ingen har någonsin kommit på hur det gör.

    Jag tänkte först att tjejen måste ha två identitska tvillingar. (Ovanligt men händer)

Kommentera

