Nakenduell med GP-reporter

Mitt emot mitt hotellfönster är GP huset.

Just nu ösregnar det. På det där göteborska sättet som förebådar världens undergång. Jag stod och kollade ut genom fönstret på trafiken nedanför när jag ser att en man i GPhuset, en reporter kanske, står och kollar på mig. Helt skamlöst. Jag är naken. Han ser att jag ser. Jag tänker inte titta bort först tänker jag. Det är min rätt att vara naken i mitt eget hotellrum. Jag försöker stirra ut honom.

Sekunderna går.

Hans telefon ringer. Han vänder sig om och svarar.

Jag vann.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

7 svar

  1. Men… hur vet du att han inte hade någon kamera gömd nånstans?

  2. Dagens löpsedel: Nakenchock i Göteborg!

  3. Blev nyfiken om du hade ”hamnat i GP” pga detta, men hittade bara:
    http://www.expressen.se/1.455204
    och
    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=333688

    Det var inte du va…? 😉

  4. Hahaha!
    Puh. Vilken tur att det inte stått nått. 😉

    Men den där snubben som har sex med lyktstolpar behöver ju hjälp. Eller en flickvän.

  5. Bobby, det har aldrig slått mig att du är killen med dåligt självförtroende.
    Det var ingen Duell!!!
    Han blev helt förbluffad över din ståtliga kropp och skönhet.
    Han blev kär fattar du väl!!!!

  6. JA!
    Så var det. haha
    Ibland glömmer jag av min egen strålkraft!
    Tack för att du påminner mig, Pam!
    😉

  7. -Hade det varit ”uschelt” att vara naken
    hade man fötts med blöjor!

Kommentera

