Teknikens under

Jag bajsar och bloggar samtidigt.

Love my laptop.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , ,

7 svar

  1. Ok, en sak e säker sen du åkte till Göteborg så har bloggandet blivit snusk/porrigt på lite alla möjliga vis. Är det snusk/porrigt att vara i Götet eller är det bara jag som tycker det e jävligt oporrigt att vara där?! Kan vara för att varje jävla ggn jag är där så ligger det en tupperwareskål i grått över hela götet!

  2. Oj.
    E Gbg porrigt undrar du. Det var en bra fråga. Jag antar att hela grejen med att bo på hotell ändrar ens sätt att se på saker. Men en sak e säker. Jag tycker verkligen inte att det e porrigt att vara i Gbg. Men det e porrigt att bo på hotell och det är nog så porrigt att det slår ut hela oporrig-grejen.
    Fattar du?
    Hehe

    Vi får se om det håller i sig. Kanske hinner bli en politisk blogg innan jag lämnar Gbg. AAAHHHH!

  3. Haha! JA menade mer att du skriver om att du visar dig naken och sen bajsar du.. Porr och lite äckel päckel! annorlunda än när du bloggar i sthlm, men ja, att bo på hotell släpper ju spärrar.. Muahaha.

    Jag ska till GBG i helgen! Hoppas den där JÄVLA tupperwareskålen är försvunnen då!

  4. Jag e jämt naken. Men hemma är det aldrig nån som ser det…
    😉

    Det e asfint väder nu i Gbg.
    Hoppas det håller i sig!

  5. Bobs Bobs… (Följt av det där ljudet som närmast kan transkiberas som tut tut tut, som blir när man klickar mittan av tungan mot gommen. På sånt där gammal tant-sätt. Som hänger ihop med en uppgiven skakning på huvudet.)
    Du är ju som en bitchig manlig homosexuell musikalartistsversion av mig…

  6. Lisa.
    Då är du ju helt fantastisk. Grattis!

  7. Toooooo much information…… ;D

Kommentera

