Minibaren från helvetet

Det är en konspiration. Allt gott som finns i minibaren. Marabouchoklad, chips, drickor. Jag är konstant frestad. Jag pallar inte stressen! Det känns som om chokladen tittar på mig. Jag måste äta den. Jag måste!

AAAAHHHH!

/Bobby

Andra bloggar om: , , ,

5 svar

  1. Det sägs alldeles för sällan: Du är faktiskt helt otroligt underbar! I just LÖV jo!

    (refererar till de senaste hotell-inläggen.. hihihi)

  2. Jag håller helt med det är inte endast knutet till hotellminibarer skulle jag vilja påstå…!

    Värst brukar det vara när man har sett något program typ ”Du är vad du äter” eller nåt annat liknande skräpprogram. Istället för att känna ”oj så har jag det också, nu måste jag ut och motionera” så tänker man ”ja, men så tjock är ju inte jag. Finns det inte lite chips, ostbågar, choklad eller annat godis jag kan äta…?
    Varför är det så?

  3. Men underbara snygga du. ÄT!!!!

    Du springer omkring, dansar och håller igång.
    Sen är du ung..det är bara att njuta. Det är din skyldighet!

    Till sist, du måste betala lite för lyxen i din tillvaro..
    Den betalas bäst med onödig ångest.

    Ät chokladen och va nöjd över att du få bo på ett hotell med mini bar;-)

    Kramen

  4. Jag VET, detär HEMSKT!! Man ska aldrig öppna minibaren på hotell. Den där Tobleronen som ALLTID finns där är evil.

  5. TÄNK bara hur många spagathopp du måste göra för att förbränna EN stackars chokladkaka?!

Kommentera

