Jultomten?

But why?

Är det inte sommar? Finland, vad gör ni?

Nu ska vi rösta.

Mina röster har jag lagt på Ryssland och Serbien. Nu är det bara att hoppas att europa har lika god smak som jag. Föga troligt…

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , ,

4 svar

  1. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ (Det där första var från min 3-åring som fortfarande är vaken…! Vem hinner lägga barn när det är Eurovision… Han sov middag mellan typ 17 och 19 så vi får ”skylla oss själva” 🙂

    Skulle bara gratulera. Det bidde ju Serbien…
    Godnatt. Här kommer lite till från någon ”som måste få skjiva lite… 🙂
    5736985215555mm5321478987jhgfdsa

  2. Finland skall absolut INTE hålla på med offentliga galer eller fester..
    PINSAMT och otroligt kul.. Kristians Luuk härliga ironi räddade hela skiten.
    Men att få se Tomten i maj???? Håller med dig darlig, WHY???
    Undra vilket snille som kom på det vid planeringsbordet?
    jaja nu är det över. Tack för det!

    puss

  3. Ja, vad hade jultomten där att göra??? Det var verkligen pinsamt.

    Instämmer med att Serbiens och Ryssland bidrag var verkligen bra, men så gillade jag också Ukraina.

  4. Jag tyckte kanske inte att hon Krisse och finlands pausunderhållning och presentationsfilmer var de bästa, men själva scenen och ljussättningen är bland det bästa jag sett i schlagersammanhang. Värdarna skötte sig oxå bra. Jag formligen älskar Luuk. Jag vill att han ska kommentera mitt liv!

Kommentera

