Bröst, bröst, bröst och Bögar

Vad är det med bröst som är så fascinerande?

Alla män har ett mer eller mindre intresse för kvinnors bröst. Och jag vidhåller att det är oavsett sexuallitet. Skillnaden är att syftet är annorlunda. Heterosexuella karlars fascination är ju av sexuellt slag, men vad är då homosexuella killars anledning?

Av någon outgrundlig anledning så älskar bögar att ta på sina tjejkompisars bröst. Vi gör roliga ljud (tut tut), vi låtsas leker BH, vi guppar dom upp och ner som om tjejen hoppade och vi tar på dom bara för att visa de straighta killarna att vi får men inte dom. Mina tjejpolare brukar hämnas genom ta mig på snoppen, vilket jag tycker är fair enough.

Men borde inte jag som bög tycka att bröst är mig likgiltigt?

TVÄRTOM!

Jag älskar bröst. De är toppen! Jag tror jag är avundsjuk. Bröst är så vackert. Formen, känslan och framför allt, makten som de har över det manliga könet. Två påsar fettvävnad kan få män hela världen över att bli tokiga. Tro fan att jag är avis! Vad har jag att komma med? Min humor och ett avväpnande leende får knappast en heterosexuell karl på fall…

Jag tror även att vi har ett starkt band till just bröst för att vi en gång i livet var väldigt beroende av dom. Det hänger lixom kvar.

Jag menar, jag är definitivt inte lika fascinerad av muttor. De skrämmer mig mest. Jag vet inte varför, men tanken av naturligt glidmedel skrämmer livet ur mig. Jag e ju bara van vid sånt på flaska. Kanske hade saken vart annorlunda om vi inte fick mjölk från bröstet utan från… Ehhh. No! Let´s not go there. *brrr*

Avslutningsvis så vill jag tacka alla ni kvinnor som nån gång har fått er tutte tafsad på av er homosexuelle vapendragare. Det är av kärlek, avundsjuka och fascination som vi greppar vilt efter era behag! Hafv tålamod med oss!

/Booby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , ,

19 svar

  1. Dock tror jag att just brösten på bilden inte är speciellt mysiga att ta på…. Stenhårda à la fotbollar….

  2. underbart!

  3. HETA BOOBS / JESPER HANSON

  4. I love my boobs. They rule.

  5. Fan! Hon har ju kläder som döljer lökarna! Ó.ò

  6. De två herrarna som just kommenterat har just bekräftat mina spekulationer i texten ovan. Tack för er förutsägbarhet!

    🙂

  7. Rolig läsning 🙂
    Jag har alltid varit fascinerad utav tanken att starta ”bröstslagsmål” bland mina tjejkompisar. Det går väl inte för att jag är hetero kanske.. men tänk! Visst vore det skoj?

  8. Bröstslagsmål säger du.
    hur skulle det gå till. *nyfiken*

  9. Jag har ju som sagt inte testat det i praktiken men jag tänker mig något i stil med kuddkrig, fast med bröst! Varför inte ”gängslagsmål” dessutom? 😉

  10. Haha!
    Ni straighta karlar är för roliga. Det skulle nog göra ganska ont att bråka med dom. Dessutom finns det garanterat nån form av porr med det innehållet.

  11. Men… alltså… bröst…

    Nä, kids. JUST SAY NO!

    Jag är helt likgiltig inför dem. Jag menar, jag är glad för alla tjejer och killar (och Bobby) som gillar dem, men jag vill gärna poängtera att Vi Som Inte Gillar Bröst finns.

  12. Men face it, Micke!
    Ni är i minoritet. Ni kanske skulle starta en stödgrupp eller nått?

  13. Jag fattar inte, är killarna som tycker att bilden med brösten är het seriösa?!

  14. Japp.
    Suck.

  15. Jizzzeeez. 😐 Jag menar, bröst är tüfft – bröst är roliga & vackra. Silikon i all ära, det blir ofta snyggt. Men.. öh.. ryggbesvärsbomber har jag aldrig förstått mig på hur mycket jag än försökt.

  16. Detta är den Bobby jag känner! haha! Jag har tålamod med dig bob! 😉 kläm kläm

  17. bröst

  18. Ja, bröst….?

Kommentera

