The botten is nådd…

… när man äter knäckebröd med senap och ketchup på.

Kylen e tom. Jag e ju temporär göteborgare. Och jag e alldeles för lat för att gå och handla nått. Då slutar det så här. Ryvita med Felix ketchup och Slotts senap. Funderade på att koka nudlar, men där drar jag gränsen!

Ett annat alternativ var tandkräm och te. Eller oregano och majs. Eller min arm.

Jag avstod.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

Ett svar

  1. Nej, nej, nej.. så långt får det aldrig gå.

Kommentera

