Knulla är inte att tänka på…

… ville jag fråga killen i receptionen.

Men det gjorde jag inte. Han hade brunt rufsigt hår med lite fula 90-tals slingor, snälla ögon och ett fint leende. Lite kort kanske, men allt är en fråga om position. Jag bad om nyckeln till mitt rum. Han log och gav mig plastkortet. Jag log tillbaka, tog kortet och gick mot hissen. När jag nästan var framme så vänder jag mig om. Han tittade åt mitt håll. Våra blickar möts, vi ler och tittar bort igen. Jag stiger in i hissen glad som ett fån.

Flört är kul.

Finns det roomservice på detta hotellet?

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

16 svar

  1. -Roomservice? Jag vill ha buffé.. !

  2. vilka fantasier du kan somna in med… Han knackar snart på dörren…
    Men tänk på det du skrev i förra veckan, om att titta men med ljudet av!!!

  3. Underbart! Jag vill också flirta!
    Gör det så här istället 😉
    jag är ju gift… 😉
    Fast flirta får man ju faktiskt göra ändå, eller hur!?!?
    Kram

  4. Pam: Jag ska va tyst. Lovar.

    Helena: Ja, flörta får man. Annars blir allt så tråkigt. Bara man inte visar pattarna. Så undvik det… 😉

  5. MEN frågan är ju…. är han kurvig…..? hihi!

  6. Hahaha!
    Han är liiite kurvig!
    🙂

  7. Det är så mysigt när man går förbi någon och direkt börjar tänka på positioner. Möjligtvis en av mina favorithobbies.

  8. Jag tänker jämt på snoppstorleken. But that´s just me…

  9. HA ha ha får bilder….

  10. Jag brukar utvärdera skrevområdet. Det funkar bäst med jeans för då ser det snyggast ut.

  11. Precis. En härlig bula går inte av för hackor.
    Det är nästan det första stället jag kollar in hos en kille…
    haha

  12. Jo samma här, de har någon slags hypnotisk effekt också, jag kan sitta och snacka med någon och blicken liksom glider iväg.
    Skitfarligt, tänk om jag är i trafiken liksom.

  13. Haha!
    What a way to go lixom. ”She died for her love of cock”
    🙂

  14. Vi är sexfixerade objektifierande svin….

    *High five!*

  15. *high five*

  16. Hi there our family fellow member! I must point out that this informative article rocks !, great prepared and come together with roughly many major infos. I wish to appearance more blogposts this way .

Kommentera

