Prinsesstårtan…

… inmundigades, i brist på sked, med hjälp av min platta, stora ”Wicked” nyckelring som jag vid ett svagt ögonblick köpte i London. Jag fick lixon hacka sönder tårtan med den trubbiga kanten och hålla den stadig med mitt pekfinger för att sen hysta in tårtan i munnen innan den tippade.

Inte ett av mina stoltaste ögonblick kanske.

Jag mår så illa. Om man fyller år så borde man verkligen äta upp sin tårta själv. Inte tvinga andra (mig) stackare att ta med tårtan till deras rum där de måste äta den så att man inte måste slänga. Tänk på barnen i afrika. De har ingen tårta.

Folk har inget hyfs.

*raaap*

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 svar

  1. Oh. Grattis?!?!!!!!

  2. du sitter ensam på ditt hotellrum och svullar prinsesstårta med en nyckelring eftersom du inte har sked?

    men … men … det är ju jag som gör sånt. du ska ju leva glassiga musikalstjärnelivet där nere.

  3. Grattis! Jag tycker att du ska gå och ge dig själv receptionskillen som present.

  4. Men alla. Det är inte jag som fyller år.
    Det är en i ensemblen. Men jag ska nog ge mig receptionisten i present ändå!

    Och är det inte ett glassigt musikalstjärneliv att äta prinsesstårta på sitt hotellrum???

Kommentera

