Nude old people, ingen hit!

Medelåldern bli bara högre och högre säger de amerikanska nudisterna. Var är alla unga nudister, undrar gammelnudisterna?

Vad då, undrar jag.

Nudism är väl frivilligt?! Kommer de så kommer de. Rekrytera nya nudister låter ju bara creepy! Kanske har de en egen nudiststrand där de slipper gammelmuttor och hängpungar. Vad vet jag, jag e ingen nudist, jag bara spekulerar.

Jag kan inte bada naken. Jag e rädd att fiskarna ska bita mig i ballen.

Och barnen i afrika har ingen mat.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

13 svar

  1. Du har en HELT fantastisk blogg! Jag är imponerad. Vilken värme du sprider och vilken skön humor du har! Keep up the good work Bobby! 🙂

  2. Och så skriver de Ett årligt medlemskap kostar runt 500 dollar och föreningarna har nu sänkt priset för studenter till 150 dollar.

    Eh… ska jag ta av mig kläderna ska jag ha betalt – inte betala 500 dollar…! Eller, ja kanske inte att jag måste ha betalt. Det kallas visst prostitution… Men att betala ett medlemsskap för att vara naken, det låter ganska knäppt…

  3. Katarina: Man tackar och bockar ödmjukast! Vad roligt att du gillar den. Hoppas man har ”inspirerat” lite. 😉

    Helena: Eller hur! Men jag tror rent formellt så blir man nog strippa om du tar av dig kläderna för pengar. Prostituerade gör ju liiite mer än så. 🙂

  4. Du och jag är ju J**ligt bra på att rekrytera. Vi kunde kanske hjälpa dem. Och ta 80% av medlemsavgiften..det är ju dollars;-)

    Åh självklart skall INTE vi ta av oss. Vi rekryterar bara där man måste ha kläderna på.

  5. Bra!
    Vilken affärsidé! Asbra. Ska du eller jag ringa dom?

  6. Ja, men tror du nudister bara är nakna tillsammans hela tiden, utan att tänka tanken att göra någonting mer…?!?!
    Om det är så tråkigt, så vill jag inte vara med. Ska man vara naken så ska man väl få något för det… 🙂

    Lycka till med rekryterandet, ha, ha.

  7. Vi ber Mimi, du vet sekreteraren..;-)

  8. Det där är verkligen jättemärkligt. Nudisterna är alltid noga med att påpeka att det inte är någotning sexuellt, så varför vill dom ha in lite ung fägring att titta på? Eller, vad ska dom med ungdomarna till? Om dom inte vill titta, & kanske röra?

    Frälsa?

  9. Pam: Ja! Såklart. Haha

    Skinhead BD: Eller hur. Och vad då rekrytera?? Det e ju bara nasty. Om folk vill klä av sig och bada nakna så gör de väl det. Plus att de måste betala för det!! Fattar noll. Äckel-pensionärsnudister.

  10. Du får mig alltid att skratta! ^_^

    Jag fattar inte grejen med att oroa sig över att det inte finns några unga nudister. Skall de rekrytera lammkött för att få nåt att nypa i baken, eller vad? :-O

  11. Eller hur. Suck.
    Jag ska lovar att vara påklädd när jag badar. Jag ska börja rekrytera folk till badbyxismen. Och ta betalt.
    🙂

  12. jag älskar att bada naken så det så!!!Finns inget skönare…så Bobby har du ens provar det?När vattnet smeker hela din kropp..mm sensuellt nästan

  13. Badbyxismen, det borde du ta patent på! Jag ser en affärsidé växa fram. Den borde slå ganska bra, folk lär ju tycka det är skitcoolt nu när man ändå kan se naket i vilken kanal som helst. 🙂

Kommentera

