Fergie kissar på sig

Ni vet, jag skrev ju om Fergie och hennes släkt för några inlägg sedan efter att ha läst om hennes sexighet i Svd.

Se detta som en uppdatering.

Hon är mångfaciterad. Hon kan sjunga och kissa. Samtidigt.

fergie_pee-thumb.jpg

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

8 svar

  1. hmm..fräscht!
    Åh, hon är tillsammans med en av det snyggaste män jag vet.
    Men han kanske går igång på kiss och då är han ändå inget för mig;-)

  2. väldigt deskusting ushhh

  3. Hon avbruter inte showen, starkt av henne, visst pinsamt och något som kommer att följa henne länge.
    Men hon gav inte upp, hov gav allt till sina fans.
    Säg mig bara en artist som givit allt fast olyckan varit ens nära, bara en.
    Och nej jag är varken fan eller dyrkare, fel musik för min del.. 70-tal som gäller för mig, då när musiken var nyskapande och inga covers på andra.

  4. det här var ju .. fint.

  5. usc, vad äckligt!

    finns det någr fler kändisar som kissat på sig? gillar att se de stora förebilderna skämma ut sig^^

  6. Hon avbruter inte showen, starkt av henne, visst pinsamt och något som kommer att följa henne länge.

  7. Det är väl inge fel om man kissar på sej !!
    det var starkt av henne att hon inte avbröt showen för sina fans. Det är väl inge fel med henne. hon är ju så himla underbara person. jag älskar henne fast hon kissar på sej !

  8. SHIIT HAPPENZ

Kommentera

