Världens dråpligaste död

Tidernas värsta otur!

”En fönsterputsare drunknade i sin egen hink efter att ha kollapsat till följd av hjärtsvikt, framgick det av dödsfallsutredningen på torsdagen.”

Stackars man. Att jobba som fönsterputsare och drunka i sin egen hink. Det e ju så förnedrande att det inte vet några gränser. Det är som att jobba som dansare och sparka ihjäl sig själv. Eller jobba som politiker och ljuga ihjäl sig. Eller som att vara tandläkare och dö av tandröta. You get the drift. Det e bara inte värdigt.

Nu skänker vi mannen en stunds tystnad……………………..

Inte skratta! Det e ju hemskt. Schhh!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 svar

  1. *asg* Förlåt men jag skrattar massor. Men det ÄR hemskt. Stackars man!

  2. Haha, åhh, Gawd, jag älskar dig människa! Jag kan inte låta bli att skratta. Åh, snälla hjälp mig från att skratta ihjäl mig. 🙂

  3. Hahahaaa!! hohohooooo!! *vråltjut* AAaaaaaaahhh!! jag dör! Jag dööööööörrrr!!! Hahahaaaa…. ha….ha… Aaaaaaah…

    Fy 17 va hemskt.

  4. åh, den passar in bland mina tre andra dråpliga dödsfallsfavoriter; en man som halkade på en bajskorv och slog huvudet i trottoaren, en man som fick en midsommarstång i huvudet och en man som körde åkgräsklippare, råkade åka ner i den pytelilla dammen på tomten, fick åkgräsklipparen över sig och drunknade i det typ 20 cm djupa vattnet… men stackarn här slår nog alla rekord.

    gud, är jag alldeles för morbid nu?

  5. Hmm….
    det är nog så jag kommer dö. När jag putsat 25 år till kanske!! 🙂

Kommentera

