Dagens Dilemma

Jag borde ju verkligen utnyttja det faktum att jag bor på hotell och slampa runt lite (tyst er tvivlare).

Mamma Mia-bögarna vill gå ut ikväll. Jag ska väl med. Jag vill hellre spela WoW hela natten och äta ton med godis. Orkar inte blir full känner jag…

Mitt dilemma är detta. Om jag går ut nykter, då kommer alla bögar verka oattraktiva och ointressanta. Att gå hem själv kommer inte bli en möjlighet, utan ett faktum.

Så. Ska jag supa mig full så att världen blir vacker, få synda lite, och vakna imorn med bakisångest ELLER gå hem spela WoW hela natten och vara dömd till evig vistelse i singelsuburbia? För jag kan ju faktiskt träffa min drömman. Konstigare saker har ju hänt…

Gunde blev ju programledare. Och det irländska folkets ESC-smak.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

