Mitt hotellrum är ett syndens näste

Enough said.

Fuckalainen vad bakis jag är. Och jag måste packa väskan, men mår illa när jag rör mig. Vad göra lixom?

Nämde jag att mitt hotellrum är ett syndens näste?

Stockholm, here I come!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 svar

  1. Köp en packslav!

  2. Gud, fick du gänga eller?

    (lever mitt liv genom andra)

  3. Någon har batat!!!

  4. Mmm syndensnäste är nog bara förnamnet. En idelström av karlar kommer in i lobbyn och ska ta hissen upp till Bobbys suite… Och sen klagar städpersonalen på alla fläckliga lakan… Sent ska syndaren somna på natten… det var minst två, för att inte säga tre olika karlar på en och samma dag. Flera klagomål på högljuda aktiviteter från det specifika rummet kom in under tidiga morgontimmar

  5. Ska man synda så ska man göra det ordentligt.

    Amen.

Kommentera

