Bakis och full

Hur kan jag fortfarande vara bakis efter lördagens bravader?

Jag är 26 bast, inte 55.

Men helt ärligt, jag e helt slut. Orkar ingenting, är lite snurrig och matt. Var ute med mina blivande kollegor från Golden Hits och skulle dricka öl. Jag fick bara lägga av. Det gick inte. Ok, 4 öl fick jag i mig, sen tog det stopp. Men ändå!

Sen har jag fortfarande lite bakisångest. Jag kan inte dricka mer. Jag ska bli munk. Eller nykter slampa. Nu ska jag sova för att imorgon smyyyyga ut och undvika mina grannar för att slippa konfronteras med allt som mina tidigare inlägg har berört. Tjoho.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

Ett svar

  1. Dr Bakis ordinerar i all välmening sin egen medicin Bakis. Med trevlig hälsning! // Dr Bakis. (PS: Är detta inlägg reklam? Ja det får man väl säga. Spam? Nä det tycker inte Dr Bakis, hoppas du inte blir irriterad Bobby)

Kommentera

