Super Mario Myspace

Ibland känns det som om myspace är en klubb för invärtes beundran. Samma folk addar varann och ju mer kändisar man har på sin kompistopp desto coolare e man.

Mario och Luigi har liknande problem med sina myspace-sidor.

Alla ni med myspace-sidor, och ni andra, kolla in det här:

/Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

Ett svar

  1. Okej, jag erkänner. Jag har en MySpace-sida. Men faktiskt så försöker jag att bara adda folk som jag antingen har NÅN slags relation till eller har ett hum om och som jag tycker är BRA. Ganska enkel princip och man når ut till folk ändå. Huvudsaken måste väl ändå vara att jag står för bra musik antingen det gäller mig själv eller mina vänner, kända eller okända. Det är iallafall så jag tänker när jag godkänner eller ”requestar” folk. Shit, man har redan börjat tugga myspace-termer…

Kommentera

