Borat baby

Borat har ju helt revolutionerat västerländsk humor.

Han ställer allt på sin spets. Jag formligen älskar honom. Även om jag gömmer mig bakom fingrarna och skriker av förskräckelse och pinsamhet så kan jag inte sluta att titta. Han tar itu med så många tabun och fördomar med en sån avväpnande humor att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Det är brilliant.

Nu ska han släppa bok.

Bra det, säger jag. Mer Borat åt folket.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 svar

  1. Jag har inte sett filmen än.

  2. Ja, Borat är helt fantastisk. Trodde inte det från början, men var tvungen att byta uppfattning. Mannen är genial!

  3. […] Borat baby Borat har ju helt revolutionerat västerländsk humor. Han ställer allt på sin spets. Jag formligen älskar honom. […] […]

  4. Wow, amazing blog layout! How lengthy have you ever been
    blogging for? you make running a blog glance easy.
    The whole look of your website is magnificent, let
    alone the content!

Kommentera

