Gaybröllopsbutik and so much more

Om jag nu, mot all förmodan, hittar någon att sätta klorna i och totalt överösa med min ljumna, lite avvaktande kärlek så vet jag precis vart jag ska vända mig när det är dags för bröll… att ingå partnerskap.

Gaybröllopsbutiken i Barcelona såklart.

Som jag väntat. Äntligen är mitt liv komplett.

Eller så skiter jag i att gifta mig och skänker alla pengar jag hade tänkt lägga på ett flådigt bröllop på AIDS-forskning. Välgörenhet helt enkelt. Precis som Sharon Stone gör. Och vem vill inte vara som Sharon Stone?? Som överlevde ett så chockartat synintryck som Michael Douglas slappa skinsäck till röv i Basic Instinct. DET är en stark kvinna!

Men Keira Knightley är oxå generös
. Hon kanske skulle skänka lite av sina läppar till välgörenhet?! Bara hennes underläpp skulle ju föda en mindre afrikansk by i en vecka. Ringer nån med förslaget till henne?

Nu ska jag sova.

/Bby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

