Blogg Update

Idag är jag inte riktigt i författartagen känner jag.

Jag har istället öst all min energi på att läsa andra bloggares inlägg. Jag tänkte dela med mig av mina favoriter, dagen till ära.

Basin City Blues tipsar om världens mest underhållande sida. ”The best page in The Universe”. Och jag är benägen att hålla med. Har suttit och läst sidan hon tipsar om i två timmar. Helt fucking amazing. Helt hysteriskt rolig krönikör. Länken hittar ni här.

Alltid lika underhållande GANGSTER vill att vi jämför Robyn med en annan brud som sjunger Robyns ”Keep this fire burning”. Ni måste hoppa in och kolla på den här andra brudens video för den har tidernas kanske sämsta dansare och koreografi. Haha! Jag skrattade högt när jag såg det. Här finns inlägget.

Läget Just Nu har man bloggat om den där superkristna amerikanska sekten som hatar svenskar. Och bögar. Och folk från Canada. Och massor med andra. Sekten har visst gjort en låt nu oxå och lagt ut den på youtube. Det här måste ni in och se. Helt absurdt. Se och läs här.

För er som läser mig och inte har en QX-sida så belyser Pojkfröken ämnet på sin blogg. Varför QX är kul kommer vara lättare att förstå. Hopp in.

För er djurvänner. Världens sötaste hund och anka på themagnusblog.

Bästa låten just nu ”Lets get some shoes” finns hos Spontan Självantändning. Titta på videon här. Asrolig!

Tittar ni på Pussycat Dolls-programmet? Det gör iallafall Skräphögen och hon säger det jag tänker. Haha! Läs här!

Thats it, amigos.

Nu har ni lite att göra! Nu ska jag äta en allt för sen frukost. Klockan är ju för helvete 14.

Shit.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , ,

2 svar

  1. *LOL*
    Beverly, geeeez, I laughed my butt off! It was so embarrasing I had to hide behind my pillow. Where did she find the lousy dancers and who did the crappy choreography?! Shame on her and the entire production! Haha

  2. Ähum. Jag tror du glömde att nämna någons blogg…

    😉

Kommentera

