”Du var bara en röv…

… innan du fick den där himelska kroppen”, sa Martin när jag drygade mig.

Var jag bara en röv?

Hur såg det ut?

Hade jag ben? Hur kommunicerade jag? Var satt min hjärna?

Åh, så många frågor som dyker upp vid ett sådant påstående.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , ,

7 svar

  1. En sak är ju ganska säker. Hjärnan hade du definitivt i röven. ;o)

  2. Fnys!
    Kanske det. Men där var densäker iallafall.
    😉

  3. När man tjej växer man praktiskt taget upp med vetskapen att de allra flesta (hetero)män ser en som bara en fitta.

    Det blir lika självklart som att himlen är blå och gräset är grönt.

    Var glad att du kan höra ett liknande påstående och ta det med humor.

  4. Sant, Mia.
    Jag tror dock att Martin syftade på att jag altid haft något av en hockeyröv. En rejäl en. Och att det är först nu som min kropp kanske börjat komma ikapp min röv.

    Eller så menade han som du.
    Måste nog fråga…

  5. Haha…åh va gärna du ville berätta det där med fantastiska kroppen. Men det har du ju nästan.

  6. Det var snarare det där med röven som var intressant. Min fantastiska kropp har jag förlikats med. Att jag en gång varit en stor röv var en större förvåning.

  7. Asså, grejen är väl att ehh, bögar i allmänhet har någon slags personlighet, till skillnad från tjejer? Eller typ, ehh, det är rätt vanligt med kvinnor vars trevligaste sida så att säga är deras utseende.

Kommentera

