”Du skulle checka ut klockan fyra”…

… sa städerskan til mig när hon fann mig i en hög på sängen.

”Ja”, sa jag, tittade skamset på min spegelbild där jag satt i kalsonger med datorn i knät och bannade internet för dess dåliga inverkan på mig.

Jag e verkligen sämst på framförhållning. Jag är sällan sen till saker, men jag kan förhala saker i all evighet.

”Du borde vara ute, solen skiner”, sa städerskan lite uppmuntrande och stänger dörren till mitt rum.

Det är mycket man borde.

Som att packa sin väska i tid.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

There are no comments on this post.

Kommentera

