”Give me my money, bitch”

Har ni sett ”The Landlord” med Will Ferrell.

Detta är vad Will gör när han har tråkigt hemma. Spelar in små sketcher med grannbarnen. Underbart!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

8 svar

  1. *ha ha ha* Så underbart sött! 🙂

  2. Olovligt utnyttjande av barn!
    Skall fanimej anmäla herr Ferrell…
    (Bitter en måndagmorgon)

  3. Hahahaaahaa! Jag knäcker mig!! Fy fan va klockrent! hohohhoooo!

  4. Såååå gulligt!! Mera, mera!!

  5. Visst e den bra. Hn e ju helt sjuk Will Ferrell. Vad jag förstått så är detta nått han gjort på eget bevåg och lagt ut på nätet. Haha. Så rolig!

    Men, Fredrik. Nu tar du väl i? Har du ätit citron? 😉

  6. Eventuellt var jag ironisk…
    …eventuellt 😉

  7. Eventuellt var jag det med… 😉

  8. Very nice write-up. I absolutely love this website.
    Keep it up!

Kommentera

