Blottare

Jag har just blottat mig för mitt grannskap.

Städade och dansade runt naken till tonerna av Mikas ”Lollipop”. Jag har hållt på ett bra tag när jag ser att minst tre personer i huset mitt emot står på sina balkonger och tittar rakt in på mig. En skrattar och pratar i telefon. En annan skakar på huvudet och ser sur ut. Den tredje hann jag inte vad hon gjorde för jag kastade mig ner i min luftsäng.

Sen blev jag irriterad och ställde mig naken upp och glodde tillbax i tio sekunder… tills blev jag blyg och tog på mig kalsonger.

Vardagsdrama på Kungsholmen.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

6 svar

  1. hahaha! Go Bobby, Go Bobby, Go Bobby!! Civil courage!! Bravo!

  2. Som tur är kan du vara lugn.
    Det var en person som blev anmäld av sina grannar just för att han brukade gå omkring naken i sin egen lägenhet.
    Rätten fastslog att han inte brutit någon lag.
    Tycker mig minnas att det hela utspelade sig i Landskrona. De där skåningarna 😉

  3. 🙂

    Påminner mig om när jag bodde ensam på söder.
    Ett par i lägenheten mitt emot (husen stod inte ens tjugo meter från varandra) envisades med att ha sex på köksbordet med bara en glödlampa hängdes i taket.
    Inga gardiner.

  4. Bobby, sluta utmana ödet med grannarna nu. Du har inte bara missat städningen och städdagen, nu har du visat blottartendenser också. Du har väl säkerhetslås på dörren på nätterna? Har du kollat att de inte fixat hemliga gånger i huset in i varje lägenhet? Tänk att vakna en natt medan tio av grannarna står runt sängen iförda KKK-huvor …

  5. Åh, Kungsholmen? Fast inte mitt emot mitt hus inte. Skämmes!

    😉

  6. Fina: Ja, ja. I´m going! 😉

    Fredrik: Då kan jag pusta ut. Puh…

    Sandra: Euw. Riktigt så obscen var jag inte. Min situattion var mer pinsam faktiskt. jag dansade ju så stort och yvigt. Och snoppen hoppade runt massor.

    Micke: Jag kan känna deras ögon i uppgången. Men jag har undvikit dom den här vistelsen. Men, snart flyttar jag ju tillbax och måste ta dom vid hornen. Bokstavligt talat.

    Aronson: Om jag bara visste vilket hus som var ditt så ska jag försöka dansa naken framför det. 🙂

Kommentera

