Poor little rich girl!

Men va fan!

Det är väl inte det minsta synd om Paris.

Hon körde rattfull ett flertal gånger och tillslut fick hon ett straff för det. Så var det med det! Hon ska vara glad att hon inte körde på nån och behöver leva med det resten av livet.

”-Trots att detta är en svår period har jag min familj, mina vänner och mina fans som stöttar mig och det hjälper verkligen, sade Hilton till det pressuppbåd som följde hennes varje rörelse längs röda mattan vid MTV Movie Awards.”

Vadå svår period?

Andra världskriget var en svår period. Tiden efter tsunamin var en svår period. Fucking julafton är en svår period. Hon ska ju få ett eget rum på en egen avdelning och sitta i 23 ynka dagar. Det är ju lätt som en plätt. Jag har haft bakfyllor som varat längre. Poor little rich girl….

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

10 svar

  1. ELLER HUR!!!
    AMEN!

    (å jul återkommer ju varenda jävla år)

  2. men här är det i alla fall lite synd om frk. hilton

  3. Hahaha!
    jag tycker inte det minsta synd om henne. Hon har sig själv att skylla.

    Och nästa blogg blir om Sarah Silverman. Definitivt!

  4. Hela det där rummet är fullt av hollywoodfolk som har gjort allehanda hemska saker men hon väljer att ta en billig poäng och sparka på Paris som redan ligger. Förmodligen för att början på hennes ”komiska” monolog på galan var ett totalt fiasko.

    Paris har fan ställt sig upp och tagit sitt straff, hon åkte till fängelset igår. De flesta människor som blivt dömda i hollywood ser aldrig insidan av en fängelsevägg för de antingen mutar, golar eller snyftkampanjar sig bort från sitt straff.

    Det finns ingen anledning att mobba ut henne framför en hel sal full med skrattade jublande människor och sedan köra upp en kamera i hennes ansikte för att tydligt visa när hon nästan börjar gråta.

    Jag är inte världens största Paris-fan men Sarah Silverman är en slemkrypande jävla fitta och jag önskar att något bara kunde ha gått upp på scenen och skallat sönder hennes fula ansikte.

  5. Mia: jag älskar Sarah Silverman. Hon är regerande humordrottning enligt mig. Och jooo, jag tycker liiite synd om Paris nu när jag tänker på saken. Men ändå. Sarah rules!

  6. Bra skrivet! Det är deffinitivt INTE synd om henne. Jag tror att det där kan vara bra för henne. Synd bara att hon kommer kunna käna så mycket pengar på det efteråt.
    Kan nästan tippa på att det kommer att komma en bok om hennes stora insikt efter hennes svåra tid i fängelse.

  7. Jag kanske är ovanligt grym…. men jag tyckte att det var skitkul! Det är ju det som programledare för såna grejer gör! Hänger ut kändisar till höger och vänster. Jag tycker att hon gott kan ta det.

    Många andra kändisar har suttit i fängelse! För att nämna ett par Martha Stewart och Robert Downey Junior! Det är bara det att man glömmer….

  8. Bra Fina!
    Precis, man glömmer. Mike Tyson är en annan.
    🙂

  9. Braaaaa skrivet Robin! Jag funderar på att bojkotta Aftonbladet på allvar nu då de följer Paris tid i fängelset med en kalender i ena hörnet! ”Paris 21 dagar kvar”….typ! Spyyyyyyyyyyy!!!!! Pöss//Martin

  10. Det är alltid roligt när en ond människa hamnar i fängelse. Man kan hoppas på att hon blir förstörd för livet.

Kommentera

