Comedy Queen: Sarah Silverman

Jag fullkomligt avgudar Sarah Silverman.

Kanske kan ni kan börja skönja ett mönster i den humor jag gillar. Jag gillar humor som inte är så ”pk”. Skämt om ras, sexuallitet, minoriteter, fördomar och stereotyper får mitt hjärta att slå lite snabbare.

Sarah Silverman är faktiskt optimal. Hon är allt jag beskriver ovanför med ett tillägg. Hon är smart. Allt hon gör utstrålar skärpa och en otrolig medvetenhet. Hon lyckas dra allt till sin spets och hennes skämt slutar aldrig där man tror att dom ska sluta. Allt med minimalt scenspråk. Underbart. Här nedan kan ni frossa i lite material från hennes standup-show.

Vad tycker ni?

Have fun!

/Bobby Silverman

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

3 svar

  1. JAG ÄLSKAR HENNE!!! ”Jesus is Magic” är så otroligt bra.
    Men Zach Galifianakis är min absoluta favorit, kolla in honom också!!

  2. I like your sense of humour…that IS humour! And she’s great 🙂

  3. Sag du henne pa MTV Movie Awards? Hon var stortskon=o)!

Kommentera

